BMW (Bolid
Młodzieży Wiejskiej) – najsłynniejsza marka drogich, niekoniecznie
najlepszych,
samochodów,
zwanych potocznie benzynożercami. Statystyczny posiadacz BMW jest o
10 lat młodszy od swojego samochodu. Samochody marki BMW służą jako
środek przekazu informacji. Jeśli widzisz kogoś jadącego „bejcą”,
musisz wiedzieć, że
właściciel chce
zakomunikować zobacz, jaki zajebisty jestem lub cze
lala, może cię
podwieźć?.Najczęściej spotykany w każdą sobotę pod wiejskimi
dyskotekami i klubami nocnymi. Czasami jest też wyborem, kiedy nie
możemy wybrać pomiędzy Mercedesem, a Audi. (mimo że Mercedes jest
lepszy. NIE, Audi nie jest lepsze.) UżytkowanieDla samochodu mającego więcej niż 10 latŚredni wiek kierowcy to przedział 18 - 20 lat ziemskich, zazwyczaj tydzień temu zostało wydane prawo jazdy owemu kierowcy. Wsiada on do swojego potężnego samochodu rzędu 200 koni mechanicznych przy otwartym szyberdachu. Po ułożeniu się w fotelu, który jest wyciągnięty od ojca z poloneza, załącza się muzyka w której głównie słychać słowa majteczki w kropeczki lub ubu-dubu-ubu-dubu. Potem następuje otworzenie okna i/lub wybicie szyby oraz zapodanie zimnego łokcia. Po odczekaniu kilku sekund, lub minut, aż zaskoczy machina, każdy kierowca musi mieć refleks – należy przełączyć tryb z benzyny na tlenek LPG. Aby to uczynić, należy do oporu wciskać pedał gazu, tak, by wskazówka wyleciała poza skalę i zrobiła pełny obrót na obrotomierzu. Po zmianie przycisku na LPG można spokojnie puścić nogę z gazu, lecz delikatnie, by nasza ogromna bestia z silnikiem 4.8 FULL SUPER TURBO nie zgasła. Ważna jest również obserwacja, czy nic nie jedzie, by w razie zgaszenia silnika mieć czas na ponownie jego odpalenie. Przechodzi nasz kierowca do jazdy. Wrzuca sprzęgło, jedyneczkę, gaz do podłogi, lecz nie za mocno, by nie zrobić dziury w podwoziu, po czym raptownie puszcza sprzęgła i w tym momencie auto rozpędza się 10 metrów na 1 minutę. Ewentualnie zgaśnie i trzeba będzie powtórzyć procedurę rozruchu. Dla samochodu mającego mniej niż 10 latPrzedział wiekowy kierowcy od około 20 lat do 30 (zdarzają się i tacy w wieku 60 lat). Szybko podchodzi do naszej fury; przy okazji rozgląda za lachonami i innymi temu podobnymi istotami. Z pilota otwiera wszystko, co się da: dachy, szyby, bagażniki, koła, światła, fotele; następnie prędkim ruchem zasiada za kółkiem bolidu. Strzela z zimnego łokcia, poprawia złoto na palcach u nóg, rąk, zębów. Zwinnym ruchem przekręca kluczyk w stacyjce. Następuje zapłon, po zapaleniu się wszystkich kontrolek i błędu komputera, który sugeruje dotankowanie benzyny. Po kilku minutach kręcenia silnikiem następuje zapłon na oparach benzyny, lecz właściciel auta ma tajną broń: nowoczesny przycisk TlenekNitro LPG, dzięki któremu może szybciej przełączyć auto na ową funkcję. W tym momencie komputer auta wariuje i wywala błąd przegrzania silnika. Kierowca niczym się nie przejmuje i dzieli z pięści komputer, który po tej skomplikowanej czynności prostu się wyłącza. Teraz następuje załączenie super muzy z 1000000W wzmacniacza, mającego osobny akumulator i silnik. Moc przechodzi do 4 głośników, każdy rzędu 3Ω. Zazwyczaj z głośników słychać łubu-dubu-łupu-cup, ewentualnie majteczki w kropeczki. Nie może również zabraknąć kilku solidnych ruchów dodania gazu, by każdy w promieniu 10 mil słyszał, że została odpalona bestia – lepiej zatem, by nikt, kto ma olej w głowie, przez najbliższe 20 minut nie wyjeżdżał na miasto. Następuje potężny start z prędkością 5m/s, kilka wymuszeń pierwszeństwa, rozjechanie kota, ledwo uniknięte dachowanie, zatankowanie 20 litrów TlenkuNitro LPG, koniec jazdy – do jutra. WyposażenieDla samochodu mającego więcej niż 10 lat
Dla samochodu mającego mniej niż 10 lat
SpalanieDla samochodu mającego więcej niż 10 lat OsiągiDla samochodu mającego więcej niż 10 lat Mamy do wyboru następujące silniki:
Dla samochodu mającego mniej niż 10 lat
|
|
Albert Zawor |